جزئيات حمايت از گروه دوم برگزيدگان رازي اعلام شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 42
نویسنده : مولوی
دبير هيئت اجرايي شانزدهمين دوره جشنواره تحقيقاتي علوم پزشکي رازي گفت: در اين دوره نفرات چهارم تا ششم جشنواره رازي نيز مورد تشويق و حمايت قرار مي گيرند.

محمدرضا حسني در گفت و گو با مهر با اشاره به برنامه معاونت تحقيقات و فناوري براي حمايت از تعداد بيشتري از برگزيدگان شانزدهمين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشکي رازي افزود: در اين دوره نسبت به دوره هاي گذشته تاکيد بيشتري بر روي جنبه هاي نوآوري صورت گرفته است.

وي افزود: به دليل اينکه سهميه بنياد ملي نخبگان در حمايت از برگزيدگان رازي محدود است، نفر دوم محققين جوان و دانشجو و نفرات چهارم، پنجم و ششم محققان به عنوان برگزيدگان رازي با دريافت گرانت و اعتبار پژوهشي از سوي معاونت تحقيقات وزارت بهداشت تشويق مي شوند.

حسني يادآور شد: رتبه اول جشنواره رازي علاوه بر دريافت تنديس جشنواره، 11 سکه دريافت مي کنند و رتبه دوم 10 سکه و رتبه سوم و محقق جوان و دانشجو 9 سکه دريافت مي کنند.

دبير هيئت اجرايي شانزدهمين دوره جشنواره تحقيقاتي علوم پزشکي رازي با اشاره به گرانت هاي تحقيقاتي که در اين جشنواره ارائه مي شود ، گفت: از سوي بنياد ملي نخبگان،‌ گرانت تحقيقاتي به مبالغ 25 ميليون تومان به نفر اول، 15 ميليون تومان به نفر دوم و 10 ميليون تومان به نفر سوم و محقق جوان و دانشجو اعطاء مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: